jdi na vlastní test/obsah stránky
rozumseberealizaceúzkostsmysl
rozum
seberealizace
úzkost
smysl
TolmanBrunerThorndikePavlov
Tolman
Bruner
Thorndike
Pavlov
předvědomíslastvytěsněníarchetyp
předvědomí
slast
vytěsnění
archetyp
WundtFechnerWertheimerWeber
Wundt
Fechner
Wertheimer
Weber
Wilhelm WundtWilliam JamesGustav Theodor FechnerSigmund Freud
Wilhelm Wundt
William James
Gustav Theodor Fechner
Sigmund Freud
dyslaliedeprivaceanticipaceataxie
dyslalie
deprivace
anticipace
ataxie
BanduraSkinnerWatsonPavlov
Bandura
Skinner
Watson
individuální psychologiipsychofyzikupsychoanalýzulogoterapii
individuální psychologii
psychofyziku
psychoanalýzu
logoterapii
smysluplnostnáročnostpochopitelnostzvladatelnost
smysluplnost
náročnost
pochopitelnost
zvladatelnost
MilgramZimbardoFestingerBandura
Milgram
Zimbardo
Festinger
ChomskyThordnikeWatsonSkinner
Chomsky
Thordnike
potřeba seberealizacepotřeba bezpečípotřeba láskypotřeba smyslu
potřeba seberealizace
potřeba bezpečí
potřeba lásky
potřeba smyslu
MillerPribramBrunerKelly
Miller
Pribram
Kelly
SternbergBinetSpearmenStern
Sternberg
Binet
Spearmen
Stern
PlatonLockeKantDescartes
Platon
Locke
Kant
Descartes
experimentální proměnnounezávislou proměnnnouzávislou proměnnoukorelační proměnnou
experimentální proměnnou
nezávislou proměnnnou
závislou proměnnou
korelační proměnnou
genitálním stadiuorálním stadiuanálním stadiufalickém stadiu
genitálním stadiu
orálním stadiu
análním stadiu
falickém stadiu
nejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšujenejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedocházínejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomaluječas po zapamatování nemá na zapomínání vliv
nejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšuje
nejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedochází
nejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomaluje
čas po zapamatování nemá na zapomínání vliv
psychosexuálního vývojeevolučního vývojepsychosociálního vývojekognitivního vývoje
psychosexuálního vývoje
evolučního vývoje
psychosociálního vývoje
kognitivního vývoje
SternGoddardBinetYerkes
Goddard
Yerkes
12-19 let19-25 let6-11 let2-5 let
12-19 let
19-25 let
6-11 let
2-5 let
psychoanalýzyindividuální psychologieself-psychologietransakční analýzy
psychoanalýzy
individuální psychologie
self-psychologie
transakční analýzy
FrommFreudJungAdler
Fromm
Freud
Jung
Adler
deklarativníepizodickousémantickouprocedurální
deklarativní
epizodickou
sémantickou
procedurální
rozdílový práh bývá vyšší než absolutní práhstoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práhstoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickou
rozdílový práh bývá vyšší než absolutní práh
stoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou
absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práh
stoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickou
RosenthalKellyVygotskijMilgram
Rosenthal
Vygotskij
LazarusMalcomSteinhalLe Bon
Lazarus
Malcom
Steinhal
Le Bon
RogersBerneFrommMaslow
Rogers
Berne
Maslow
humanistická psychologiegestaltismusbehaviorismuspsychoanalýza
humanistická psychologie
gestaltismus
behaviorismus
psychoanalýza
Plutchikova teorie emocíthalamická teorie emocíCannon – Bardova teorie emocíJames-Langeova teorie emocí
Plutchikova teorie emocí
thalamická teorie emocí
Cannon – Bardova teorie emocí
James-Langeova teorie emocí
FranklRogersAdlerMaslow
Frankl
AristotelesEpikurosSokratesPlaton
Aristoteles
Epikuros
Sokrates
AschMilgramZimbardoFestinger
Asch
sociální inhibicikognitivní disonanciaverzivní terapiiparadoxní intenci
sociální inhibici
kognitivní disonanci
averzivní terapii
paradoxní intenci
dospělostinástupu do základní školyneexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializacenástupu do mateřské školy
dospělosti
nástupu do základní školy
neexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializace
nástupu do mateřské školy
retrográdní amnézieanteretrográdní amnéziedeklarativní amnézieimplicitní amnézie
retrográdní amnézie
anteretrográdní amnézie
deklarativní amnézie
implicitní amnézie
zákon odlišnostizákon blízkostizákon podobnostizákon pregnantnosti
zákon odlišnosti
zákon blízkosti
zákon podobnosti
zákon pregnantnosti
SkinnerWatsonPavlovThorndike
EarwigSperryGaltonMunsterberg
Earwig
Sperry
Galton
Munsterberg
strukturalistabehavioristafunkcionalistapsychoanalytik
strukturalista
behaviorista
funkcionalista
psychoanalytik
Maslow, RogersWatson, SkinnerWertheimer, Koffka, KohlerAdler, Horneyová, Sullivan
Maslow, Rogers
Watson, Skinner
Wertheimer, Koffka, Kohler
Adler, Horneyová, Sullivan
proprioreceptorysomatoreceptoryexteroreceptoryvisceroreceptory
proprioreceptory
somatoreceptory
exteroreceptory
visceroreceptory
ChomskyAllportAschThorndike
Allport
anamnézaanestezieamnézieagnózie
anamnéza
anestezie
amnézie
agnózie
stabilního extrovertalabilního introvertalabilního extrovertastabilního introverta
stabilního extroverta
labilního introverta
labilního extroverta
stabilního introverta
PerlsWertheimerKohlerKoffka
Perls
Kohler
Koffka
animusbojovníkstínanima
animus
bojovník
stín
anima
otevřenostvstřícnostsvědomitostprůbojnost
otevřenost
vstřícnost
svědomitost
průbojnost
přijmutí, zpracování a vyjmutíkognice, operace a rekongnicepercepce, transdukce a apercepcevštípení, uchování a vybavení
přijmutí, zpracování a vyjmutí
kognice, operace a rekongnice
percepce, transdukce a apercepce
vštípení, uchování a vybavení
kontextová paměťtraumatická paměťzáblesková paměťexcitační paměť
kontextová paměť
traumatická paměť
záblesková paměť
excitační paměť
jdi nahoru, na obsah
Ekonomie (34)Právo (72)Psychologie (105)Filosofie (16)Sociologie (11)Jiné humanitní vědy (35)
Uživatelské jméno
Heslo