jdi na vlastní test/obsah stránky
Cannon – Bardova teorie emocíJames-Langeova teorie emocíthalamická teorie emocíPlutchikova teorie emocí
Cannon – Bardova teorie emocí
James-Langeova teorie emocí
thalamická teorie emocí
Plutchikova teorie emocí
agnózieamnézieanamnézaanestezie
agnózie
amnézie
anamnéza
anestezie
individuální psychologiipsychoanalýzulogoterapiipsychofyziku
individuální psychologii
psychoanalýzu
logoterapii
psychofyziku
evolučního vývojepsychosociálního vývojepsychosexuálního vývojekognitivního vývoje
evolučního vývoje
psychosociálního vývoje
psychosexuálního vývoje
kognitivního vývoje
deklarativní amnézieimplicitní amnézieanteretrográdní amnézieretrográdní amnézie
deklarativní amnézie
implicitní amnézie
anteretrográdní amnézie
retrográdní amnézie
WatsonPavlovSkinnerBandura
Watson
Pavlov
Skinner
Bandura
self-psychologietransakční analýzyindividuální psychologiepsychoanalýzy
self-psychologie
transakční analýzy
individuální psychologie
psychoanalýzy
AllportChomskyThorndikeAsch
Allport
Chomsky
Thorndike
Asch
GaltonEarwigMunsterbergSperry
Galton
Earwig
Munsterberg
Sperry
labilního extrovertastabilního introvertastabilního extrovertalabilního introverta
labilního extroverta
stabilního introverta
stabilního extroverta
labilního introverta
paradoxní intenciaverzivní terapiisociální inhibicikognitivní disonanci
paradoxní intenci
averzivní terapii
sociální inhibici
kognitivní disonanci
psychoanalýzagestaltismushumanistická psychologiebehaviorismus
psychoanalýza
gestaltismus
humanistická psychologie
behaviorismus
nejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomalujenejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšuječas po zapamatování nemá na zapomínání vlivnejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedochází
nejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomaluje
nejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšuje
čas po zapamatování nemá na zapomínání vliv
nejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedochází
archetyppředvědomíslastvytěsnění
archetyp
předvědomí
slast
vytěsnění
FrommJungAdlerFreud
Fromm
Jung
Adler
Freud
EpikurosSokratesPlatonAristoteles
Epikuros
Sokrates
Platon
Aristoteles
rozumsmyslseberealizaceúzkost
rozum
smysl
seberealizace
úzkost
BerneMaslowFrommRogers
Berne
Maslow
Rogers
MillerBrunerPribramKelly
Miller
Bruner
Pribram
Kelly
smysluplnostnáročnostpochopitelnostzvladatelnost
smysluplnost
náročnost
pochopitelnost
zvladatelnost
korelační proměnnounezávislou proměnnnouexperimentální proměnnouzávislou proměnnou
korelační proměnnou
nezávislou proměnnnou
experimentální proměnnou
závislou proměnnou
SkinnerThorndikeWatsonPavlov
YerkesGoddardBinetStern
Yerkes
Goddard
Binet
Stern
zákon odlišnostizákon podobnostizákon blízkostizákon pregnantnosti
zákon odlišnosti
zákon podobnosti
zákon blízkosti
zákon pregnantnosti
WertheimerWeberFechnerWundt
Wertheimer
Weber
Fechner
Wundt
BinetSternSpearmenSternberg
Spearmen
Sternberg
potřeba seberealizacepotřeba bezpečípotřeba láskypotřeba smyslu
potřeba seberealizace
potřeba bezpečí
potřeba lásky
potřeba smyslu
psychoanalytikstrukturalistabehavioristafunkcionalista
psychoanalytik
strukturalista
behaviorista
funkcionalista
PerlsKoffkaWertheimerKohler
Perls
Koffka
Kohler
ataxiedyslaliedeprivaceanticipace
ataxie
dyslalie
deprivace
anticipace
genitálním stadiuorálním stadiuanálním stadiufalickém stadiu
genitálním stadiu
orálním stadiu
análním stadiu
falickém stadiu
vštípení, uchování a vybavenípřijmutí, zpracování a vyjmutípercepce, transdukce a apercepcekognice, operace a rekongnice
vštípení, uchování a vybavení
přijmutí, zpracování a vyjmutí
percepce, transdukce a apercepce
kognice, operace a rekongnice
VygotskijRosenthalMilgramKelly
Vygotskij
Rosenthal
Milgram
MilgramAschZimbardoFestinger
Zimbardo
Festinger
RogersAdlerFranklMaslow
Frankl
procedurálnísémantickoudeklarativníepizodickou
procedurální
sémantickou
deklarativní
epizodickou
absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práhstoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou stoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickourozdílový práh bývá vyšší než absolutní práh
absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práh
stoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou
stoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickou
rozdílový práh bývá vyšší než absolutní práh
PavlovThorndikeTolmanBruner
Tolman
stínanimusanimabojovník
stín
animus
anima
bojovník
2-5 let19-25 let6-11 let12-19 let
2-5 let
19-25 let
6-11 let
12-19 let
Maslow, RogersAdler, Horneyová, SullivanWatson, SkinnerWertheimer, Koffka, Kohler
Maslow, Rogers
Adler, Horneyová, Sullivan
Watson, Skinner
Wertheimer, Koffka, Kohler
visceroreceptorysomatoreceptoryexteroreceptoryproprioreceptory
visceroreceptory
somatoreceptory
exteroreceptory
proprioreceptory
PlatonLockeDescartesKant
Locke
Descartes
Kant
SteinhalLazarusMalcomLe Bon
Steinhal
Lazarus
Malcom
Le Bon
nástupu do základní školynástupu do mateřské školyneexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializacedospělosti
nástupu do základní školy
nástupu do mateřské školy
neexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializace
dospělosti
William JamesGustav Theodor FechnerSigmund FreudWilhelm Wundt
William James
Gustav Theodor Fechner
Sigmund Freud
Wilhelm Wundt
excitační paměťkontextová paměťtraumatická paměťzáblesková paměť
excitační paměť
kontextová paměť
traumatická paměť
záblesková paměť
ThordnikeSkinnerWatsonChomsky
Thordnike
vstřícnostotevřenostsvědomitostprůbojnost
vstřícnost
otevřenost
svědomitost
průbojnost
ZimbardoFestingerBanduraMilgram
jdi nahoru, na obsah
Ekonomie (34)Právo (72)Psychologie (105)Filosofie (16)Sociologie (11)Jiné humanitní vědy (35)
Uživatelské jméno
Heslo