jdi na vlastní test/obsah stránky
YerkesGoddardBinetStern
Yerkes
Goddard
Binet
Stern
dyslaliedeprivaceataxieanticipace
dyslalie
deprivace
ataxie
anticipace
MalcomLazarusLe BonSteinhal
Malcom
Lazarus
Le Bon
Steinhal
psychosociálního vývojekognitivního vývojepsychosexuálního vývojeevolučního vývoje
psychosociálního vývoje
kognitivního vývoje
psychosexuálního vývoje
evolučního vývoje
labilního introvertastabilního extrovertalabilního extrovertastabilního introverta
labilního introverta
stabilního extroverta
labilního extroverta
stabilního introverta
RosenthalKellyVygotskijMilgram
Rosenthal
Kelly
Vygotskij
Milgram
WertheimerWeberFechnerWundt
Wertheimer
Weber
Fechner
Wundt
zvladatelnostnáročnostpochopitelnostsmysluplnost
zvladatelnost
náročnost
pochopitelnost
smysluplnost
genitálním stadiuanálním stadiufalickém stadiuorálním stadiu
genitálním stadiu
análním stadiu
falickém stadiu
orálním stadiu
BrunerPavlovThorndikeTolman
Bruner
Pavlov
Thorndike
Tolman
JungFreudFrommAdler
Jung
Freud
Fromm
Adler
ThordnikeSkinnerWatsonChomsky
Thordnike
Skinner
Watson
Chomsky
stínbojovníkanimusanima
stín
bojovník
animus
anima
GaltonMunsterbergEarwigSperry
Galton
Munsterberg
Earwig
Sperry
svědomitostprůbojnostotevřenostvstřícnost
svědomitost
průbojnost
otevřenost
vstřícnost
experimentální proměnnounezávislou proměnnnouzávislou proměnnoukorelační proměnnou
experimentální proměnnou
nezávislou proměnnnou
závislou proměnnou
korelační proměnnou
SokratesPlatonEpikurosAristoteles
Sokrates
Platon
Epikuros
Aristoteles
exteroreceptoryproprioreceptoryvisceroreceptorysomatoreceptory
exteroreceptory
proprioreceptory
visceroreceptory
somatoreceptory
neexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializacedospělostinástupu do mateřské školynástupu do základní školy
neexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializace
dospělosti
nástupu do mateřské školy
nástupu do základní školy
BerneRogersFrommMaslow
Berne
Rogers
Maslow
anestezieanamnézaamnézieagnózie
anestezie
anamnéza
amnézie
agnózie
deklarativníprocedurálníepizodickousémantickou
deklarativní
procedurální
epizodickou
sémantickou
paradoxní intencikognitivní disonanciaverzivní terapiisociální inhibici
paradoxní intenci
kognitivní disonanci
averzivní terapii
sociální inhibici
vštípení, uchování a vybaveníkognice, operace a rekongnicepřijmutí, zpracování a vyjmutípercepce, transdukce a apercepce
vštípení, uchování a vybavení
kognice, operace a rekongnice
přijmutí, zpracování a vyjmutí
percepce, transdukce a apercepce
BanduraFestingerZimbardoMilgram
Bandura
Festinger
Zimbardo
MillerBrunerKellyPribram
Miller
Pribram
WatsonThorndikeSkinnerPavlov
stoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práhrozdílový práh bývá vyšší než absolutní práhstoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickou
stoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou
absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práh
rozdílový práh bývá vyšší než absolutní práh
stoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickou
Wertheimer, Koffka, KohlerAdler, Horneyová, SullivanWatson, SkinnerMaslow, Rogers
Wertheimer, Koffka, Kohler
Adler, Horneyová, Sullivan
Watson, Skinner
Maslow, Rogers
potřeba láskypotřeba bezpečípotřeba smyslupotřeba seberealizace
potřeba lásky
potřeba bezpečí
potřeba smyslu
potřeba seberealizace
logoterapiipsychofyzikupsychoanalýzuindividuální psychologii
logoterapii
psychofyziku
psychoanalýzu
individuální psychologii
implicitní amnéziedeklarativní amnézieretrográdní amnézieanteretrográdní amnézie
implicitní amnézie
deklarativní amnézie
retrográdní amnézie
anteretrográdní amnézie
nejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedocházínejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšuječas po zapamatování nemá na zapomínání vlivnejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomaluje
nejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedochází
nejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšuje
čas po zapamatování nemá na zapomínání vliv
nejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomaluje
SternSpearmenSternbergBinet
Spearmen
Sternberg
KoffkaWertheimerPerlsKohler
Koffka
Perls
Kohler
funkcionalistapsychoanalytikstrukturalistabehaviorista
funkcionalista
psychoanalytik
strukturalista
behaviorista
2-5 let6-11 let12-19 let19-25 let
2-5 let
6-11 let
12-19 let
19-25 let
behaviorismusgestaltismushumanistická psychologiepsychoanalýza
behaviorismus
gestaltismus
humanistická psychologie
psychoanalýza
SkinnerBanduraWatsonPavlov
PlatonKantLockeDescartes
Kant
Locke
Descartes
AdlerFranklMaslowRogers
Frankl
ThorndikeAllportChomskyAsch
Allport
Asch
thalamická teorie emocíCannon – Bardova teorie emocíJames-Langeova teorie emocíPlutchikova teorie emocí
thalamická teorie emocí
Cannon – Bardova teorie emocí
James-Langeova teorie emocí
Plutchikova teorie emocí
úzkostsmyslseberealizacerozum
úzkost
smysl
seberealizace
rozum
excitační paměťtraumatická paměťzáblesková paměťkontextová paměť
excitační paměť
traumatická paměť
záblesková paměť
kontextová paměť
individuální psychologietransakční analýzypsychoanalýzyself-psychologie
individuální psychologie
transakční analýzy
psychoanalýzy
self-psychologie
archetyppředvědomívytěsněníslast
archetyp
předvědomí
vytěsnění
slast
William JamesGustav Theodor FechnerWilhelm WundtSigmund Freud
William James
Gustav Theodor Fechner
Wilhelm Wundt
Sigmund Freud
FestingerMilgramAschZimbardo
zákon odlišnostizákon pregnantnostizákon blízkostizákon podobnosti
zákon odlišnosti
zákon pregnantnosti
zákon blízkosti
zákon podobnosti
jdi nahoru, na obsah
Ekonomie (34)Právo (72)Psychologie (105)Filosofie (16)Sociologie (11)Jiné humanitní vědy (35)
Uživatelské jméno
Heslo