jdi na vlastní test/obsah stránky
pouze jako objekt, který supluje člověka.cokoliv, co nějakým způsobem rozšiřuje dosah tělesné existence člověka.
pouze jako objekt, který supluje člověka.
cokoliv, co nějakým způsobem rozšiřuje dosah tělesné existence člověka.
To, že žijeme v realitě, ve kterém jsme obklopeni sdělovacími prostředky.Je to pojem, který je ekvivalentní pojmu realityshow.To, že si představu o realitě utváříme za pomoci informací ze sdělovacích prostředků.
To, že žijeme v realitě, ve kterém jsme obklopeni sdělovacími prostředky.
Je to pojem, který je ekvivalentní pojmu realityshow.
To, že si představu o realitě utváříme za pomoci informací ze sdělovacích prostředků.
noviny, rádio, arpanet, televize, internetnoviny, telefon, rádio, televize, internetnoviny, telefon, televize, telegraf (Marconi), internet
noviny, rádio, arpanet, televize, internet
noviny, telefon, rádio, televize, internet
noviny, telefon, televize, telegraf (Marconi), internet
tím, jak masová média výběrem zpráv a témat ovlivňují myšlení lidí v tom, co je "důležité".tím, jaké faktory ovlivňují výběr informací, které jsou posléze přetvořeny ve zprávu.tím, jak lidé ze strachu z konfrontace se zkušenostní realitou utíkají do imaginárních (a hlavně mediálních) světů.
tím, jak masová média výběrem zpráv a témat ovlivňují myšlení lidí v tom, co je "důležité".
tím, jaké faktory ovlivňují výběr informací, které jsou posléze přetvořeny ve zprávu.
tím, jak lidé ze strachu z konfrontace se zkušenostní realitou utíkají do imaginárních (a hlavně mediálních) světů.
státní médiaveřejnoprávní médiasoukromá média
státní média
veřejnoprávní média
soukromá média
opoziční (aberantní)dohodnuté (negociační)preferované.
opoziční (aberantní)
dohodnuté (negociační)
preferované.
o vyjadřování se známých, ale nekompetentních osob k nějakému tématu. (např. Herec se vyjadřuje k řešení hospodářské krize.)o jevy v mediálním obsahu, které potvrzují představy o typicky mužských a ženských pracech. (např. v reklamě na prací prášek pere prádlo jen žena.)o uchopení tématu v publicistice dvěma způsoby. (např. Václav Moravec postaví v diskusi proti sobě pravicového a levicového politika.)
o vyjadřování se známých, ale nekompetentních osob k nějakému tématu. (např. Herec se vyjadřuje k řešení hospodářské krize.)
o jevy v mediálním obsahu, které potvrzují představy o typicky mužských a ženských pracech. (např. v reklamě na prací prášek pere prádlo jen žena.)
o uchopení tématu v publicistice dvěma způsoby. (např. Václav Moravec postaví v diskusi proti sobě pravicového a levicového politika.)
product placementreklama mimochodemnic takového neexistuje
product placement
reklama mimochodem
nic takového neexistuje
AnoNe
Ano
Ne
Ano, událost je subjektivně postavená zpráva.Zásadní ne, zpráva je odrazem události. Takže když jsme viděli celou zprávu, viděli jsme vlastně i celou událost.Ano, zpráva (referujíci o konkrétní události) obsahuje pouze vybrané prvky události.
Ano, událost je subjektivně postavená zpráva.
Zásadní ne, zpráva je odrazem události. Takže když jsme viděli celou zprávu, viděli jsme vlastně i celou událost.
Ano, zpráva (referujíci o konkrétní události) obsahuje pouze vybrané prvky události.
jdi nahoru, na obsah
Ekonomie (34)Právo (72)Psychologie (106)Filosofie (16)Sociologie (11)Jiné humanitní vědy (35)
Uživatelské jméno
Heslo