jdi na vlastní test/obsah stránky
ThorndikeChomskyAschAllport
Thorndike
Chomsky
Asch
Allport
WatsonSkinnerPavlovThorndike
Watson
Skinner
Pavlov
labilního extrovertastabilního introvertastabilního extrovertalabilního introverta
labilního extroverta
stabilního introverta
stabilního extroverta
labilního introverta
nástupu do mateřské školyneexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializacenástupu do základní školydospělosti
nástupu do mateřské školy
neexistuje, existuje pouze primární a sekundární socializace
nástupu do základní školy
dospělosti
AdlerJungFrommFreud
Adler
Jung
Fromm
Freud
přijmutí, zpracování a vyjmutípercepce, transdukce a apercepcekognice, operace a rekongnicevštípení, uchování a vybavení
přijmutí, zpracování a vyjmutí
percepce, transdukce a apercepce
kognice, operace a rekongnice
vštípení, uchování a vybavení
kognitivního vývojepsychosociálního vývojepsychosexuálního vývojeevolučního vývoje
kognitivního vývoje
psychosociálního vývoje
psychosexuálního vývoje
evolučního vývoje
proprioreceptorysomatoreceptoryexteroreceptoryvisceroreceptory
proprioreceptory
somatoreceptory
exteroreceptory
visceroreceptory
thalamická teorie emocíPlutchikova teorie emocíCannon – Bardova teorie emocíJames-Langeova teorie emocí
thalamická teorie emocí
Plutchikova teorie emocí
Cannon – Bardova teorie emocí
James-Langeova teorie emocí
GaltonMunsterbergSperryEarwig
Galton
Munsterberg
Sperry
Earwig
průbojnostsvědomitostotevřenostvstřícnost
průbojnost
svědomitost
otevřenost
vstřícnost
stoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickourozdílový práh bývá vyšší než absolutní práhstoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práh
stoupá-li podnět řadou geometrickou, vnímame jej jako by stoupal řadou aritmetickou
rozdílový práh bývá vyšší než absolutní práh
stoupá-li podnět řadou aritmetickou, vnímáme jej jako by stoupal adou geometrickou
absolutní práh bývá vyšší než rozdílový práh
humanistická psychologiebehaviorismuspsychoanalýzagestaltismus
humanistická psychologie
behaviorismus
psychoanalýza
gestaltismus
SternbergSpearmenSternBinet
Sternberg
Spearmen
Stern
Binet
psychoanalýzytransakční analýzyindividuální psychologieself-psychologie
psychoanalýzy
transakční analýzy
individuální psychologie
self-psychologie
BerneFrommRogersMaslow
Berne
Rogers
Maslow
MilgramAschZimbardoFestinger
Milgram
Zimbardo
Festinger
MaslowAdlerRogersFrankl
Frankl
KohlerPerlsKoffkaWertheimer
Kohler
Perls
Koffka
Wertheimer
averzivní terapiiparadoxní intencikognitivní disonancisociální inhibici
averzivní terapii
paradoxní intenci
kognitivní disonanci
sociální inhibici
bojovníkstínanimaanimus
bojovník
stín
anima
animus
WundtWeberFechnerWertheimer
Wundt
Weber
Fechner
deklarativní amnézieretrográdní amnézieimplicitní amnézieanteretrográdní amnézie
deklarativní amnézie
retrográdní amnézie
implicitní amnézie
anteretrográdní amnézie
procedurálnídeklarativnísémantickouepizodickou
procedurální
deklarativní
sémantickou
epizodickou
vytěsněníarchetyppředvědomíslast
vytěsnění
archetyp
předvědomí
slast
dyslalieataxieanticipacedeprivace
dyslalie
ataxie
anticipace
deprivace
TolmanThorndikeBrunerPavlov
Tolman
Bruner
traumatická paměťexcitační paměťkontextová paměťzáblesková paměť
traumatická paměť
excitační paměť
kontextová paměť
záblesková paměť
MilgramVygotskijKellyRosenthal
Vygotskij
Kelly
Rosenthal
potřeba bezpečípotřeba láskypotřeba seberealizacepotřeba smyslu
potřeba bezpečí
potřeba lásky
potřeba seberealizace
potřeba smyslu
falickém stadiuorálním stadiuanálním stadiugenitálním stadiu
falickém stadiu
orálním stadiu
análním stadiu
genitálním stadiu
agnózieanamnézaanestezieamnézie
agnózie
anamnéza
anestezie
amnézie
smysluplnostzvladatelnostnáročnostpochopitelnost
smysluplnost
zvladatelnost
náročnost
pochopitelnost
MalcomLe BonSteinhalLazarus
Malcom
Le Bon
Steinhal
Lazarus
SkinnerThordnikeChomskyWatson
Thordnike
19-25 let6-11 let12-19 let2-5 let
19-25 let
6-11 let
12-19 let
2-5 let
závislou proměnnounezávislou proměnnnoukorelační proměnnouexperimentální proměnnou
závislou proměnnou
nezávislou proměnnnou
korelační proměnnou
experimentální proměnnou
Wertheimer, Koffka, KohlerMaslow, RogersWatson, SkinnerAdler, Horneyová, Sullivan
Wertheimer, Koffka, Kohler
Maslow, Rogers
Watson, Skinner
Adler, Horneyová, Sullivan
DescartesLockeKantPlaton
Descartes
Locke
Kant
Platon
PavlovSkinnerBanduraWatson
Bandura
William JamesGustav Theodor FechnerSigmund FreudWilhelm Wundt
William James
Gustav Theodor Fechner
Sigmund Freud
Wilhelm Wundt
MillerKellyBrunerPribram
Miller
Pribram
nejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomalujenejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšuječas po zapamatování nemá na zapomínání vlivnejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedochází
nejvíce zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zpomaluje
nejméně zapomínáme v prvních hodinách po zapamatování, poté se míra zapomínání zvyšuje
čas po zapamatování nemá na zapomínání vliv
nejvíce zapomínáme v prvních dnech po zapamatování, pak už k zapomínání zpravidla nedochází
SternGoddardYerkesBinet
Goddard
Yerkes
psychoanalytikstrukturalistafunkcionalistabehaviorista
psychoanalytik
strukturalista
funkcionalista
behaviorista
zákon pregnantnostizákon odlišnostizákon podobnostizákon blízkosti
zákon pregnantnosti
zákon odlišnosti
zákon podobnosti
zákon blízkosti
smyslúzkostseberealizacerozum
smysl
úzkost
seberealizace
rozum
EpikurosSokratesAristotelesPlaton
Epikuros
Sokrates
Aristoteles
ZimbardoBanduraMilgramFestinger
logoterapiiindividuální psychologiipsychofyzikupsychoanalýzu
logoterapii
individuální psychologii
psychofyziku
psychoanalýzu
jdi nahoru, na obsah
Ekonomie (34)Právo (72)Psychologie (105)Filosofie (16)Sociologie (11)Jiné humanitní vědy (35)
Uživatelské jméno
Heslo