jdi na vlastní test/obsah stránky
navykání si na okolní jevyučení poznatkům - osvojování znalostínejjednodušší forma učení běžná u zvířat, dětí a v určité míře i u dospělých
navykání si na okolní jevy
učení poznatkům - osvojování znalostí
nejjednodušší forma učení běžná u zvířat, dětí a v určité míře i u dospělých
učení poznatkům - osvojování znalostí učení sociální komunikaci, interakci a percepci, osvojují se sociální dovednosti, formují motivy a charakter. Ve stručnosti lze definovat jako: "učení žít mezi lidmi"rozvíjí se myšlenkové procesy, intelektové dovednosti a schopnosti k řešení složitých problémů
učení sociální komunikaci, interakci a percepci, osvojují se sociální dovednosti, formují motivy a charakter. Ve stručnosti lze definovat jako: "učení žít mezi lidmi"
rozvíjí se myšlenkové procesy, intelektové dovednosti a schopnosti k řešení složitých problémů
navykání si na okolní jevyrozvíjí se myšlenkové procesy, intelektové dovednosti a schopnosti k řešení složitých problémůnejjednodušší forma učení běžná u zvířat, dětí a v určité míře i u dospělých
učení sociální komunikaci, interakci a percepci, osvojují se sociální dovednosti, formují motivy a charakter. Ve stručnosti lze definovat jako: "učení žít mezi lidmi"rozvíjí se myšlenkové procesy, intelektové dovednosti a schopnosti k řešení složitých problémůprobíhá náhodně v každodenním životě, zejména při hře.
probíhá náhodně v každodenním životě, zejména při hře.
ozvíjí se senzomotorické schopnosti a procesy názorného poznávání (dítě se učí chodit, manipulovat s hračkami, apod.)ouvislost s bezděčným chováním.někdo nám něco předvádí prakticky a my to zopakujeme.nejjednodušší forma učení běžná u zvířat, dětí a v určité míře i u dospělých
ozvíjí se senzomotorické schopnosti a procesy názorného poznávání (dítě se učí chodit, manipulovat s hračkami, apod.)
ouvislost s bezděčným chováním.někdo nám něco předvádí prakticky a my to zopakujeme.
probíhá náhodně v každodenním životě, zejména při hře.učení poznatkům - osvojování znalostí navykání si na okolní jevy
rozvíjí se myšlenkové procesy, intelektové dovednosti a schopnosti k řešení složitých problémůZáměrné učení-chceme se něco naučit a máme přesně určený cíl.rozvíjí se senzomotorické schopnosti a procesy názorného poznávání (dítě se učí chodit, manipulovat s hračkami, apod.)
Záměrné učení-chceme se něco naučit a máme přesně určený cíl.
rozvíjí se senzomotorické schopnosti a procesy názorného poznávání (dítě se učí chodit, manipulovat s hračkami, apod.)
jdi nahoru, na obsah
Ekonomie (34)Právo (72)Psychologie (106)Filosofie (16)Sociologie (11)Jiné humanitní vědy (35)
Uživatelské jméno
Heslo