jdi na vlastní test/obsah stránky
456
4
5
6
proto, a proto, a tedyneboť, vždyť, totižprotože, poněvadž
proto, a proto, a tedy
neboť, vždyť, totiž
protože, poněvadž
Nepřišel Petr, ale Honza dorazil.Přišel Petr a Honza také.Přišel Honza a Petr dorazil později.
Nepřišel Petr, ale Honza dorazil.
Přišel Petr a Honza také.
Přišel Honza a Petr dorazil později.
Buď v létě pojedeme k moři, nebo do hor.Buď v létě pojedeme k moři, nebo strávíme prázdniny u babičky.Nejprve pojedeme k moři, ba dokonce k babičce zajedeme.
Buď v létě pojedeme k moři, nebo do hor.
Buď v létě pojedeme k moři, nebo strávíme prázdniny u babičky.
Nejprve pojedeme k moři, ba dokonce k babičce zajedeme.
příčinnýdůsledkovýodporovací
příčinný
důsledkový
odporovací
slučovacídůsledkovýstupňovací
slučovací
stupňovací
Koupíme si lyže, možná i snowboard.Koupíme si lyže, ba dokonce snowboard.Koupíme si lyže, ba dokonce na snowboard zbyde.
Koupíme si lyže, možná i snowboard.
Koupíme si lyže, ba dokonce snowboard.
Koupíme si lyže, ba dokonce na snowboard zbyde.
slučovacípříčinnýodporovací
ba dokoncea protoale
ba dokonce
a proto
ale
vždyjen když nejsou spojeny spojkamivždy. Výjimkou jsou spojky a, i, ani, nebo v poměru slučovacím
vždy
jen když nejsou spojeny spojkami
vždy. Výjimkou jsou spojky a, i, ani, nebo v poměru slučovacím
dvějednužádnou
dvě
jednu
žádnou
ano, jednunemůže být, ale nemusí
ano, jednu
ne
může být, ale nemusí
slučovací, důsledkovýdůsledkový, slučovacídůsledkový. Třetí věta je VV
slučovací, důsledkový
důsledkový, slučovací
důsledkový. Třetí věta je VV
slučovacídůsledkovýžádný
žádný
slučovacístupňovacípříčinný
slučovacídůsledkovýpříčinný
Umění jednat s lidmi, není nikomu vrozeno i když některé základní předpoklady jsou již geneticky dány.Z větší části jde, však o praktické dovednosti, které se vytvářejí postupně v průběhu života a v souvislosti s tím, jak člověk získává zkušenosti v jednání s lidmi, učí se konkrétním praktikám a způsobům chování, zjišťuje, kterí jsou efektní, a které nikoli.Mohli by mu zabránit, aby si zajel na podzimní manévry při východních hranicích.
Umění jednat s lidmi, není nikomu vrozeno i když některé základní předpoklady jsou již geneticky dány.
Z větší části jde, však o praktické dovednosti, které se vytvářejí postupně v průběhu života a v souvislosti s tím, jak člověk získává zkušenosti v jednání s lidmi, učí se konkrétním praktikám a způsobům chování, zjišťuje, kterí jsou efektní, a které nikoli.
Mohli by mu zabránit, aby si zajel na podzimní manévry při východních hranicích.
Nikdy neslibujeme, co nemůžeme splnit, protože výsledný efekt je mnohem horší, než kdybychom rovnou řekli, že něco nejde.Pozorný člověk však už po hlase pozná jakou má druhý účastník hovoru náladu.Zákazníky které známe, oslovujeme jménem.
Nikdy neslibujeme, co nemůžeme splnit, protože výsledný efekt je mnohem horší, než kdybychom rovnou řekli, že něco nejde.
Pozorný člověk však už po hlase pozná jakou má druhý účastník hovoru náladu.
Zákazníky které známe, oslovujeme jménem.
jdi nahoru, na obsah
Čeština (308)Literatura (339)Angličtina (606)Němčina (127)Francouzština (51)Jiné jazyky (216)
Uživatelské jméno
Heslo